Världen, en till bibliotekarie är född

För drygt två år sedan skrev jag ett inlägg om att jag ville bli bibliotekarie. Om att jag ville sadla om trots att det var som att ekonomiskt skjuta mig själv i foten (yep, har MAXAT mina studielån). Jag gjorde det. Nu är jag bibliotekarie. Känns konstigt. Tiden gick så fort. Kurserna i att hyscha folk och konsten i att be folk sätta ljudlöst på sina mobiler svischade förbi. SKOJA BARA! Det finns inga sådana kurser. Men, ja nu är jag bibliotekarie och det känns jävligt gött.

Librarians

6 thoughts on “Världen, en till bibliotekarie är född

Kommentera

