One enkät coming right up!

Enligt O  har knåpat ihop en Just nu-enkät och självklart hänger även Bokdjungeln på.

Vid sängen:  På golvet intill sängen ligger det drösvis med kurslitteratur inom biblioteks- och informationsvetenskap. Ett oläst nummer av Vi läser pryder högen.

Vid soffan: På min påskgula fotpall ligger Sörja för de sina av Kristina Sandberg.

På jobbet: Jag pluggar och det vore lite knasigt om jag strödde böcker efter mig i diverse föreläsningssalar. Eller när jag tänker efter så vore det kanske passande för en blivande bibliotekarie. Hm.

Utmaningsbok: Det räcker gott och väl med all kurslitteratur.

Bokcirkelsbok: Jag är inte med i någon bokcirkel, men om jag hade varit det så hade jag gärna velat diskutera Min kamp-serien. Man är väl hardcore.

På läsplattan: Eftersom jag är en sucker för psykologi har jag laddat ner Marshmallowtestet av Walter Mischel. OBS! Handlar inte om bantning (tack och lov).

Borde börja med: Överst på recex-listan står Liv efter liv av Kate Atkinson. Är dock inte sugen att läsa på platta för tillfället, har cravings efter vanliga, underbara papperssidor.

Längtar efter att få läsa: Kära Liv och Caroline.

Senast köpta bok: Looking for Alaska av John Green. Gillade Förr eller senare exploderar jag och hoppas på att jag ska falla lika hårt för denna.

Skulle vilja köpa: Fangirl av Rainbow Rowell, The sweet life in Paris av David Lebovitz, Narnia-serien (Barnes & nobles specialutgåva), Bossypants av Tina Fey, Yes please av Amy Poehler, Denna dagen, ett liv av Jens Andersen, Wanderlust av Elisabeth Eaves och så fortsätter det in i evighetens evighet…

2 thoughts on “One enkät coming right up!

Kommentera

