Välkommen hem till mig, Batman!

batman

Det känns lite konstigt att lägga upp en bild på mitt senaste inköp efter att preciiis ha skrivit en recension om boken Shopstop, men jag är en svag människa och jag beställde den faktiskt innan jag läste boken. Så det så. Och konsttryck är lite som luft, skitviktigt. Var helt enkelt tvungen att klicka hem godingen härifrån. En nödvändig investering kan man säga. Ber om ursäkt för mitt ordvitsande men vi kan väl säga att jag lider av mundiarré.

Kommentera

