Bokdjungeln tar semester

P1030999

Strike a pose! NYPD och min kompis Josie.

Jag är besviken på mig själv. Inte har jag skrivit någon recension av Elefanten som gick upp i rök av Haruki Murakami (som jag dessutom var redo att rulla ut röda matten för) och jag har definitivt inte skrivit någon recension av Pija Lindenbaums Plats. Nej, jag har gjort allt utom just det. I morgon bär det av till Göteborg och på torsdag lyfter planet till  New York. Därmed tar Bokdjungeln en paus till den 17 april. Ha det så gött här hemma!

 

5 thoughts on “Bokdjungeln tar semester

Kommentera

