Lucka 17: Bok på julgransmatta

julmatta

Miss Marple vill semestra i London men får istället lösa ett mord.

Loppis är poppis tänkte jag och begav mig till en. Väl där köpte jag en Agatha Christie som jag aldrig har hört talas om. Jag kan min Miss Marple alldeles för dåligt. I denna längtar den skarpsynta damen efter smördrypande muffins, sprakande kolbrasor och socitetshäng. Istället hamnar hon som vanligt mitt i en mordgåta. Låt klurandet börja.

P.S In och gilla Bokdjungeln på Facebook. Då blir jag glad.

Kommentera

