Lucka 14: Bok på julduk

bodilJag upptäckte Bodil Malmstens böcker det här året. Hon smet rakt in bland favoritförfattarna, mycket tack vare hennes humor, lättillgängliga språk och förmåga att skriva på ett sätt som gör att man inte kan sluta läsa hennes böcker. Därför blev jag, liksom många andra, förtjust över att hon skulle dela med sig av sina skrivtips och den helvetesprocess som författandet innebär i Så gör jag. Förra veckan damp boken ner i postlådan. Än så länge har jag bara kikat lite i den, bläddrat och utropat några små ”oh” och ”ah”. Jag är helt övertygad om att jag inte kommer att bli besviken.

2 thoughts on “Lucka 14: Bok på julduk

Kommentera

