Lucka 11: Bok på Julaffisch

findus

Färsk bok på barnfavorit.

Hurra, idag anlände Nattens cirkus till mitt postfack. Finfin känsla. Eli läser och skriver har recenserat den och skriver bland annat: ”The Night Circus lämnar mig med en stor saknad i hjärtat, den saknaden man bara har när man har läst ut en riktigt bra bok, med ett leende på läpparna och med en kvardröjande doft i luften av karamelliserade äpplen.” Med sådana ord måste jag bara läsa den.

Och såg ni min nya affisch? Iiiiiiih! Min barndomshjälte Sven Nordqvist har signerat den.

P.S För den som inte kan sin Pettson och Findus så är motivet från Pettson får julbesök.

4 thoughts on “Lucka 11: Bok på Julaffisch

Kommentera

