Jag vill bli en cookie bitch

The Christmas cookie club har gjort mig baksugen. Låter kanske inte helt konstigt, men senast som jag plockade fram mjöl och socker var för flera år sedan. Bildbeviset är från ett födelsedagskalas som jag anordnade och ja, jag har gjort de rosa skapelserna. Men jag bakar ungefär lika ofta som vi har värmebölja i Sverige. Väldigt sällan med andra ord. Nu kan jag i alla fall inte sluta tänka på min mammas delikata biskvier, som är världens godaste. Jag fantiserar om citronmarängpaj, pekanbollar och att smaka kaksmet.

4 thoughts on “Jag vill bli en cookie bitch

Kommentera

