Inför Bokmässan

Jordgubbskoppen står bredvid mig. Gång på gång fyller jag på den med te, vilket behövs.Te får mig att skärpa tankarna. Nu är det inte många dagar kvar till bokmässan. Tills dess måste jag skriva upp vilka seminarier som är intressanta, vilka mingel jag hinner med och packa. För vad ska man ha på sig? Förra året valde jag mellan att vara svart och svår och färgglad och munter. Det senare alternativet vann. Och självklart hade jag mina Ville Vessla-skor på mig. De ska med i år igen. För alla vana bokmässebesökare vet – sköna skor är viktigast av allt.

Saker jag ser fram emot mest på bokmässan

1. Pressnatta

2. Att få lyssna på Ingrid Betancourt

3. Att strosa omkring på mässgolvet

Vad ser ni fram emot mest?

4 thoughts on “Inför Bokmässan

Kommentera

