Just nu, en kväll i soffan..

Just nu…

… läser jag: Jag läser Ugglemasken av Brigitte Gacha, men känner mig inte så pepp längre. Har kommit 112 sidor in i boken och det känns som att den står och stampar på samma ställe. Har funderat på att inte läsa klart den, men har tyvärr lite svårt med en sådan manöver.

… tror jag att jag ska läsa den här boken härnäst: Köpte Eld idag och jag tror inte att jag kan hålla på den litterära karamellen så länge till. Förväntningarna är höga!

… borde jag: Försöka att få bättre ordning på mina böcker som står uppradade på golvet.

… är jag nyfiken på: Jag är nyfiken på Ok, amen av Nina Solomin som handlar om en grupp ultraortodoxa judar, chassider i New York.

… längtar jag efter: Att greppa tag i Eld och ge mig in i det som händer i Engelsfors..

Enkäten kommer från Bokbabbel.

3 thoughts on “Just nu, en kväll i soffan..

  1. Släpp tråk-boken och skynda dig att börja på Eld. Tro mig, den är såå bra! Jag läste ut den på altanen idag, efter att ha försökt läst långsamt mot slutet, för att den skulle räcka längre. Och OK, Amen är väldigt intressant läsning. 🙂

  2. Fru E, du har helt rätt. Egentligen borde jag släppa tråkboken på en gång, men nu har jag inte så låååångt kvar, Låter lovande med Eld, sneglar mot den då och då i bokhögen. Känns bra att den förmodligen kommer att leva upp till mina förväntningar.

  3. Du har fått en utmaning hos mig! KÄnns orättvist att visa HA Eld hemma men lyckas hålla isg medan jag abra väntar, och väntar på att mitt ex ska komma..

Kommentera

