Snart slår bokrean till igen!

Jag har inte vågat kolla än vilket utbud som finns. Är lite rädd för att bli besviken. Varje år har jag stora förhoppningar på bokrean och förra året levde den inte upp till förväntningarna. Men nu ska jag ta en liten titt. Den pirrande känslan har återkommit. Det har blivit en tradition att i sann småländsk anda jämföra olika priser. Förr handlade det om fysiska bokhandlare, men senaste gången segrade näthandeln. Ska försöka mig på lite gott och blandat den här gången. Fick ett presentkort av min lillebror i julklapp så det här året behöver jag inte skämmas alltför mycket när summan drar iväg. Bring it on!

2 thoughts on “Snart slår bokrean till igen!

  1. Jag tror inte jag har fått en enda katalog över reaböcker ännu. Mitt presentkort (pga återlämnad julklappsbok till min bättre hälft – inte ens inköpt av mig) måste ju nyttjas så jag får väl ta mig till närmaste Akademibokhandel och se efter vad som erbjuds.

  2. Jag sitter och tjurar över att katalogerna verkar utebli i år igen.
    Tycker det är halva nöjet, att sitta och läsa katalogerna innan själva rean kickar igång. Inte alls samma känsla att göra det via datorn, miljövänligare är det iofs, men just dessa kataloger vill jag ha. 😦

    Ha det så bra så ses vi i höst!

    Kram
    Annica (bokform)

Kommentera

