Snart vankas det bokprat och hotellövernattning

Nu är programmet ute för årets inspirationsträff för bloggambassadörerna 2012. Jag är otroligt pepp! Det vankas hotellövernattning, buffé och mingel med likasinnade. Det går dock inte att köpa min själ så ni behöver inte oroa er för att bloggen kommer att fyllas med priser för det ena eller det andra, konstiga inlägg om författare som jag inte är intresserad av eller ren propaganda. Det är jag och bara jag som väljer vad jag ska skriva om. Ja, jag är bloggambassadör och ja, jag ska skriva om bokmässan, men jag tänker endast skriva om det som jag är intresserad av. Inget annat. Men just nu vill jag bara gotta mig i hur härligt det ska bli att åka iväg på inspirationsträff. Den 5 februari börjar äventyret. Gött mos, helt enkelt.

11 thoughts on “Snart vankas det bokprat och hotellövernattning

  1. Ja! Visst ska det bli härligt! Jag blir tyvärr tvungen att avvika tidigare på måndagsförmiddagen… Glöm inte ett par böcker till vårt planerade bokbyte! Vi ses!

Kommentera

