Idag fick jag mitt hemliga julpaket

Hurra, vilket fint paket jag har fått! Det var fullt med saker som passar mig precis. Lite extra glad blev jag för det fina blocket, Sorgesång av Siri Hustvedt och det smidiga spelet. Tack kära bokvän! Jag har redan Kärlekens historia, men den ligger nerpackad i någon låda så det kan bli finfin läsning nu i jul. Vem ligger då bakom detta härliga paket?
Jo, det är Isabelle med bloggen And start again, kolla in den här.

Tack återigen Isabelle! Nu ska jag värma mig med en kopp te och äta lite godis.

2 thoughts on “Idag fick jag mitt hemliga julpaket

  1. Varsågod! Så himla bra att det kom fram i tid, jag är alltid lite nojig att saker ska försvinna när man skickar iväg dem. Och kul att det uppskattades, lite otur att du redan hade ena boken bara.

Kommentera

