Till min hemliga bokvän Del 2

Dags för rond två av frågestunden, ding ding!

Vad gör du helst på fritiden?
Läser såklart! Och tjötar med vänner, dricker gärna ett glas vin och äter chips med dipp!

Samlar du på något?
Jag är ju väldigt förtjust i pocketböcker och filmer. Tycker om finurliga barnböcker!

Teve-serier, som du uppskattar?
Fringe och Bored to death!

Föredrar du te eller kaffe?
Jag dricker kopiösa mängder te, men gillar även kaffe. Är inte kräsen av mig.

Vilket slags godis gillar du mest?
Jag tycker om det mesta förutom sötlakrits. Är svag för lösgodis och klubbor.

Vad vill du verkligen inte få i ditt paket?
Inget särskilt, men bajs är ju inte särskilt kul. Skämt åsido, men vet faktiskt inte.

Vad skulle du verkligen bli glad av att få?
En bra bok som jag inte annars skulle ha läst. Tycker om att bli överraskad.

Vad har du för allergier?
Inga. Eller jo, tål inte örhängen som inte är silver, stål eller guld.

Hoppas du fick några ledtrådar. Men jag tycker om att bli överraskad!

2 thoughts on “Till min hemliga bokvän Del 2

Kommentera

