Bli en hemlig bokvän och var med i julklappsbytet!

En bok om dagen ställer till med julklappsfest i bloggvärlden och jag ska vara med! Det handlar helt enkelt om att fylla postens gröna påse i storlek L med diverse juliga prylar och skicka till en utvald mottagare, som får ett paket signerat ”Hemlig bokvän”.

I paketet ska följande saker finnas;
1 st pocket  – en personlig favorit
1 st pocket – som man tror att mottagaren tycker om
1 st julig och vintrig sak
– något som hör ihop med julkänslan
1 st brev
– där man förklarar sin tanke bakom böckerna och det juliga föremålet.
Fyllnadsmaterial
– kan bestå av exmpelvis pennor, te, godis med mera.

Julklappsbytet är öppet för alla som är bosatta i Sverige och har en aktiv blogg, som helst har några månader på nacken. Bokdjungeln är en nystartad blogg, men eftersom jag både är öppen med mitt namn, har bilder på mig själv och har kedjat fast mig som bloggambassadör för bokmässan 2012 får jag vara med. Det tackar jag för. Tydligen har det funnits personer som tar emot sina julklappar, men som sedan smiter från uppdraget och struntar i sina bloggar. Kanske inte riktigt den julkänsla man är ute efter.

Anmälan stängs den 25 november så skynda på! För mer information om julklappsbytet, tryck här! 37 julklappsglada nissar är redan med i bytet!

4 thoughts on “Bli en hemlig bokvän och var med i julklappsbytet!

  1. Bokbytena är så himla roliga, jag tror jag varit med i 5-6 stycken nu. Man får ibland böcker man absolut inte väntat sig och man hittar massa roliga bloggar att läsa.

    P.S Kul att du äntligen startat en bokblogg! Så bra som du skriver så borde du gjort det för längesedan! 🙂
    //Din gamla mediakamrat och medlem i den prominenta godissmakar gruppen T.A.S.T 😉

    • Hahhaa! Jag har aldrig varit med i ett bloggbyte, känns tryggt att höra att de är roliga. Härligt! Ser att du också har en blogg!
      Inte helt felt att hålla sig uppdaterad om sin ”gamla mediakamrat”. Att du kommer ihåg namnet på godissmakargruppen, det hade jag helt glömt bort. Det var tider det! Och jäklar vad mycket chips vi fick! Kul att höra ifrån dig. Du som har blivit mamma och allt. 🙂

Kommentera

