Det börjar närma sig slutet…

Jag tillhör den skara människor som aldrig tar emot flyers från ivriga personer på stan. Men när jag besökte bokmässan tidigare i år, nappade jag raskt åt mig olika erbjudanden och rabattkuponger. För första gången kändes det kul att säga ”Ja, självklart vill jag ha en flyer” istället för att, lätt surmulet, väsa: ”Nej tack!”. Blev positivt överraskad när jag upptäckte att en av kupongerna innehöll ett gratiserbjudande från Laudio om att ladda ner Johan Theorins Sankta Psyko. Winning! Jag har endast några timmar kvar att lyssna och återkommer inom kort med en rapport. Vad lyssnar ni på?

8 thoughts on “Det börjar närma sig slutet…

    • Nej, jag har inte läst den, men däremot lyssnade jag på Henning Mankell på bokmässan när han talade om boken. Då lät den bra. Såg på boktipset att den har fått en samling blandade betyg, en del kallar den långtråkig medan andra skriver att den är välskriven och spännande. Hoppas den faller dig i smaken. 🙂

    • Jag läste den och tycker att den var fint skriven, men kan tänka mig att det blir för långsamt i ljudboksform. Personligen tyckte jag att språket tog lite väl stor plats där handlingen fick backa tillbaka. Vad tycker du?

    • Du får ta och läsa den när han är klar med den. Bra att ge böcker som man själv vill läsa till andra. 🙂
      Väntar på att min pappa ska läsa ut ”#Gustavs grabb” som han fick i fars dag-present så att jag kan lägga fingrarna på den…

Kommentera

